- Mytí solárních panelů a skleněných fasád
- Mytí oken
- Úklid podlahy
- Úklid a údržba interiéru
- Vůně a osvěžovače vzduchu
- Podlahové PADy
- Úklidové čistící a mycí stroje
- Vysavače
- Papírový program
- Igelitové pytle a sáčky
- Úklidová chemie
- Ochranné pomůcky a dezinfekce
Doprava
Zboží balíme do kartonového obalu nebo smršťovací fólie dle druhu a charakteru zboží. Balné je zdarma u každého druhu zboží. Cena za doručení se řídí podle celkové hmotnosti a dodací adresy zásilky a je uvedena v platném ceníku v záložce Dopravné. Zboží zasíláme výhradně smluvní přepravní službou TOPTRANS a ZÁSILKOVNA.CZ. Doporučujeme se seznámit s přepravními podmínkami těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.
Přepravní partneři |
TOPTRANS - přepravce vhodný pro těžší a větší zásilky. Možné zasílat vícebalíkové zásilky. (např. teleskopické tyče, úklidové vozýky, velké balíky toaletních papírů a papírových utěrek, vysavače a podobně) Chemikáli zasíláme pouze tímto přepravcem.
ZÁSILKOVNA - přepravce vhodný pro lehké a menší zásilky. Možné zasílat pouze jednobalíkové zásilky.
Postup pro reklamaci poškozené zásilky
Zásilka se při převozu může poškodit. V takovémto případě prosím postupujte dle pokynů níže:
Pokud je poškozený obal zásilky
- Při převzetí si překontrolujte stav zásilky (neporušenost lepící pásky, poškození krabice, správný počet kusů).
- Je li zásilka neúplná nebo poškozená, zásilku nepřebírejte a do předávacího protokolu spolu s dopravcem zaznamenejte důvod nepřevzetí.
- Pokud poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce nebo škodním protokolu dopravce a zboží před zaměstnancem přepravní společnosti vyjmout z obalu a ověřit, zdali nedošlo k jeho poškození.
- Neúplnou nebo poškozenou zásilku doporučujeme neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@noko.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a ten bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na tutéž adresu.
- Je li to možné, připojte fotografie poškozené zásilky i obalu.
- Nebude li při převzetí poškozené, neúplné zásilky kupujícím sepsán škodní protokol s dopravcem, považuje se zásilka za doručenou bez poškození a v pořádku. Na pozdější reklamace ohledně poškození obalu nebo neúplnosti zásilky nebude brán zřetel.
- Podnikatel je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po převzetí zboží, nejdéle však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně a případné poškození zboží uplatnit u prodávajícího do 24 hod. od převzetí zboží.
Pokud je poškozené zboží, ale obal je neporušený
- Zjistíte li po rozbalení, že výrobek jeví známky poškození, výrobek nezapojujte a nepoužívejte.
- V případě známek užití a opotřebení výrobku nebude žádosti na vrácení peněz či výměně výrobku vyhověno.
- Poškození je nutné viditelně nafotit a zaslat fotografie a kopii dokladu o koupi na email: info@noko.cz
- Uveďte, zda byl či nebyl poškozen obal a zda li si přejete vrátit platbu nebo vyměnit či opravit výrobek.
- V případě žádosti o vrácení peněz, uveďte do emailu i své číslo účtu.
- V případě schválení výměny za nový výrobek, má kupující povinnost předat poškozený výrobek dopravci zabalený tak, aby nedošlo k dalšímu poškození, se všemi doklady a příslušenstvím, které zásilka obsahovala. Zásilka musí být označena číslem objednávky. Pokud zásilka nebude označena číslem objednávky nebo nebude řádně zabalena, nebude převzata a kupující musí další poslání znovu uhradit na vlastní náklady.